Monday, October 29, 2018

Congratulations, guys !

September 2014, tahun perkenalan kita.
Saat itu, kita sama-sama baru melangkah ke dunia baru,
Mengenal apa itu erti berdikari, erti satu perpisahan sementara, erti jauh di perantauan keluarga.

September 2014, 
bermula cerita suka duka perit manis kita bersama,
Aku masih ingat waktu kita mula-mula berkenal.
4D08,
Hanya kita tahu.

KONVOKESYEN UITM KE-89, DATC SHAH ALAM

Tahniah ! tahniah ! tahniah !
Tahniah buat kawan-kawan satu batch-ku di Puncak Perdana for your special day !
especially my beloved housemates, Zatul, syada & bie.

Ya, untuk merekalah post kali ini. Mereka yang sama-sama aku, dalam 2 tahun setengah belajar di Puncak Perdana. Terutama housemates aku yang sangat sangat sangat sangat membantu aku dalam menempuhi kehidupan degree aku. 

TIPU, TIPU, TIPU. Tipu tak sedih tak dapat konvo bersama. Padahal dari menjak kenal, kami impikan konvo bersama, di DATC SHAH ALAM. (DATC tu lambang UiTM tauuu!) Tempat mula pertemuan kami. tapi malangnya, sem 6, sem akhir kos aku diarahkan berpindah ke kampus baru, jauhhhhhhh dari tempat asal. jauh dari mereka & ya, akhirnya telah ditakdirkan, kami konvo di tahun yang sama, cuma berbeza 3 minggu. SEDIH KAN

Tapi takpe lah, yang penting,  kita sama-sama berjaya & dapat konvo for our IJAZAH SARJANA MUDA. Doakan aku & classmates kos aku (IM244ST1 Sept 2014) bakal bergraduasi/ konvo next 2 weeks, (12/11/2018-isnin) sesi 2, 1.30 petang. So, marilah wehhh tgk akuu konvoo wehh ! hahahahahahhahaha. (gedik, mcm ade yg dtg kan. hahah.) takpelah, hari konvo hari bersama KELUARGA. :)

ada plan nak pi tgk diaorang konvo, tapi ada halangan dari segi byk segi. So, mampu tgk live ig je + tgk gmbr gmbr.

Ni sedikit gambar-gambar kemeriahan hari diaorang. (sikit je gambar, ni pun sbb aku cedukkkk dari fb-fb diaorang.)

🎓Convocation Day : 21 October 2018🎓

📸 By @syaffinnuha @muhammad.fattah.mohd.dom FS Simply Photo


------------------------------------------------------------------------------------

My beloved housemates, Zatul & Syada

My beloved housemate, bie & her husband & son 
(husband dia satu kelas ngan bie + also my batchmates + potograperr gmbr2 ni semua, boleh pm dia kalau nak suh dia shoot hehe)
                                 ------------------------------------------------------------------------------------


Ni pulak, gambar cenderahati untuk konvo my beloved housemates.
Kalau berkenan, boleh usha dia punye ig or fb
*bukan promoter, bukan dpt komisen pun promote ni. saje saje je. Untung2 dgn buat camni, rezeki aku masuk dgn cara lain. Kerja contohnya. hehe*

TAHNIAH KORANG ! 

Selasa,
30/10/2018,
12.04 pm,
Terengganu.

2 comments: